Lediga jobb Premier Service Sverige AB i Nybro

Se alla lediga jobb från Premier Service Sverige AB i Nybro. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Nybro som finns inom det yrket.

Innesäljare med intresse inom den gröna näringen till Dina Försäkringar Syd

Om företaget Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sjuttiotal anställda och... Visa mer
Om företaget
Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sjuttiotal anställda och vårt huvudkontor är beläget på Svensknabben i Kalmar.

Läs gärna mer om oss på www.dina.se


Dina arbetsuppgifter
Dina Försäkringar Syd befinner sig i en expansiv spännande fas och som Innesäljare blir du en viktig del i vår framtida tillväxt. Din vardag innehåller en variation av arbetsuppgifter, från frågor från våra befintliga kunder till säljdialoger med potentiella lantbrukskunder.

Kundens verksamhet kan variera från den mindre lantgården till den medelstora gården som har mark och skog med maskiner och djur. För att kunna leverera bra service erbjuder du kunden rådgivning kring vilka försäkringar som bäst uppfyller kundens behov. Med hjälp av din kompetens och ditt positiva uttrycksfulla förhållningssätt säkerställer du att kunderna känner sig trygga med att ha valt oss som försäkringsbolag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Inkommande samtal från lantbrukskunder
• Kontakta nya potentiella kunder
• Ringa befintliga kunder för att gå igenom deras försäkringsinnehav
• Delta vid mässor och kundevent
• Ta fram offerter / genomföra ändringar

I denna roll fyller du även en viktig funktion i säljorganisationen och mot våra kunder och arbetar dessutom tätt ihop i vårt säljteam. Du sätter tillsammans med närmsta chef upp mål som därefter följs upp månadsvis mot budget.

Om det är du som blir vår nästa stjärna inleds anställningen med två månaders utbildning inom våra försäkringsprodukter och vårt arbetssätt, detta för att du ska ha rätt förutsättningar att lyckas i rollen.

Placeringsorten för denna tjänst är Kalmar. Tjänsten inleds med 1,5 års projektanställning, heltid och måndag-fredag. Du rapporterar till Säljchef lantbruk.


Din profil
Vi söker dig som troligen har en avslutad gymnasieutbildning och som har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med försäljning/kundservice. Vidare har du någon koppling till lantbruk och inte minst ett genuint intresse för det. Skulle du dessutom ha någon tidigare erfarenhet inom försäkringsbranschen betraktar vi det som mycket meriterande.

Som person karaktäriseras du av ett positivt och utåtriktat förhållningssätt och levererar tack vare det högklassig service. Du tycker precis som vi att samarbete och en härlig laganda är en viktig del av jobbet och arbetar därför aktivt för att vara en bidragande faktor till att uppnå det klimatet.

Vi letar efter dig som är duktig på att strukturera och administrera arbetet. Du är en van IT-användare och känner dig bekväm i att arbeta i program som MS Office vilket bidrar till att arbetet och kommunikationen med kunderna sker smidigt och håller ett högt tempo.

Du talar och skriver svenska obehindrat. Har du B-körkort är det meriterande.

Vi kommer att göra utdrag från polisens belastningsregister och det krävs att du är prickfri för att arbeta hos oss.


Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. Våra ledord är nytänkande, nära och engagerade och du blir en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder nöjda. Hos oss värdesätter vi korta beslutsvägar och en platt organisation.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Eriksson, telefon 0766-776 873 eller Terése S Carlstedt, telefon 0734–666 884.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 26 mars 2023. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 8 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Visa mindre

Innesäljare inriktning företag till Dina Försäkringar Syd

Om företaget Vi har Sveriges nöjdaste företagskunder. För att säkerställa bästa service för våra kunder söker vi dig som vill utvecklas och växa i rollen som innesäljare hos oss, både utifrån ett sälj- och personlighetsmässigt perspektiv. Har du dessutom ett genuint intresse för att skapa och utveckla relationer kan detta vara tjänsten för dig. För att lyckas i rollen krävs ett stort driv och en vilja att jobba mot uppsatta mål. Vi på Dina Försäkringar Sy... Visa mer
Om företaget
Vi har Sveriges nöjdaste företagskunder. För att säkerställa bästa service för våra kunder söker vi dig som vill utvecklas och växa i rollen som innesäljare hos oss, både utifrån ett sälj- och personlighetsmässigt perspektiv. Har du dessutom ett genuint intresse för att skapa och utveckla relationer kan detta vara tjänsten för dig. För att lyckas i rollen krävs ett stort driv och en vilja att jobba mot uppsatta mål.
Vi på Dina Försäkringar Syd ger dig möjligheten att vara med på vår spännande tillväxtresa - välkommen med din ansökan!

Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sjuttiotal anställda och vårt huvudkontor är beläget på Svensknabben i Kalmar.

Läs gärna mer om oss på www.dina.se


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Innesäljare arbetar du proaktivt med att kontakta våra befintliga kunder, i denna dialog säkerställer du att deras aktuella försäkringsinnehav är korrekt utifrån deras befintliga situation, behov och önskemål. Som Innesäljare kommer du även att kontakta potentiella nya kunder, med syfte att föreslå ny försäkringsprodukt utifrån deras unika verksamhet. I denna tjänst tillkommer en del administrativt arbete exempelvis i form av att skapa offerter, registrering av uppgifter i olika system och följa upp försäljningssamtal.

Med hjälp av din kompetens och ditt positiva och uttrycksfulla förhållningssätt får du kunderna att känna sig trygga med att de ha valt oss som försäkringsbolag. För att kunna leverera bra service erbjuder du kunden rådgivning kring vilka försäkringar som bäst kan uppfylla deras behov. Du fyller en viktig funktion i vår säljorganisation och mot våra kunder och du arbetar dessutom tätt ihop med våra utesäljare. Som person värdesätter du att tillsammans med närmsta chef skapar mål som därefter följs upp månadsvis mot budget.

Om det är du som blir vår nästa stjärna inleds anställningen med åtta veckors utbildning inom våra försäkringsprodukter och vårt arbetssätt, detta för att du ska få optimala förutsättningar för att lyckas i rollen. Tjänsten är en projektanställning som sträcker sig till juni 2024 och det finns goda möjligheter till förlängning/fortsättning.

Placeringsort för tjänsten är Kalmar, arbetet är förlagt heltid och du rapporterar till Säljchef företag.


Din profil
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och som troligen har erfarenhet av att ha arbetat med försäljning/kundservice. Vidare kanske du har någon koppling till företag och inte minst ett genuint intresse för det. Skulle du dessutom ha någon tidigare erfarenhet inom försäkringsbranschen betraktar vi det som mycket meriterande.

Som person karaktäriseras du av ett positivt och utåtriktat förhållningssätt och levererar tack vare det högklassig service. Du motiveras och drivs av försäljning och uppsatta mål, du tycker precis som vi att samarbete och en härlig laganda är en viktig del av jobbet och arbetar därför aktivt för att vara en bidragande faktor till att uppnå det klimatet.

Vi letar efter dig som är duktig på att strukturera och administrera arbetet. Du är en van IT-användare och känner dig bekväm i att arbeta i program som MS Office vilket bidrar till att arbetet och kommunikationen med kunderna sker smidigt och håller ett högt tempo.

Du talar och skriver svenska obehindrat. Har du B-körkort är det meriterande.

Vi kommer att göra utdrag från polisens belastningsregister och det krävs att du är prickfri för att arbeta hos oss.


Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. Våra ledord är nytänkande, nära och engagerade och du blir en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder nöjda. Hos oss värdesätter vi korta beslutsvägar och en platt organisation.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Eriksson, telefon 0766-776 873 eller Terése S Carlstedt, telefon 0734–666 884.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast måndagen den 27 mars 2023. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 8 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt! Visa mindre

Lagerchef till Kalmar Motor

Ansök    Feb 17    Premier Service Sverige AB    Lagerchef
Om företaget Om Kalmar Motor AB Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades... Visa mer
Om företaget

Om Kalmar Motor AB Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades 1969 och består idag av en relativt liten organisation på 40 anställda med hög grad av entreprenörskap och laganda. Kalmar Motor är en del av Vestergaard Companys globala organisation, med +300 anställda och bolag runt om i världen. Kalmar Motor utvecklar produkter under filosofin ”Creative Simplicity”, vilket resulterar i lägre driftskostnader, till nytta för både våra kunder och miljön. Besök gärna Kalmar Motor AB:s konton på Facebook och Linkedin eller gå till https://kalmarmotor.com/ för att få reda på mer om dem och deras arbete.


Besök gärna Kalmar Motor ABs konton på Facebook och Linkedin eller gå till https://kalmarmotor.com/ för att få reda på mer om dem och deras arbete.


Dina arbetsuppgifter
Motiveras du av att leda och utveckla andra och av att nå resultat tillsammans med ditt team? Trivs du som bäst när du får leda och utveckla andra och söker en ny roll där du får ansvara för företagets lagerhantering? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Premier en lagerchef till Kalmar Motor AB i Kalmar. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som söker ett jobb som bjuder på variationsrika arbetsdagar och ständigt bjuder på nya utmaningar. Låter det intressant? Ansök redan idag!

Arbetsuppgifter

Ditt ansvarsområde som lagerchef är företagets lagerhantering. Där ingår att arbeta med orderplock samt säkerställa och optimera lagernivåer samt internt arbetssätt, detta genom att leda, utveckla och driva verksamheten framåt tillsammans med övriga lagermedarbetare.
I rollen som lagerchef är det viktigt att bygga och upprätthålla god relation till både interna avdelningar såväl som till leverantörer och beställare.

Du och dina kollegor skapar tillsammans förutsättningar för ett effektivt flöde av varor från varumottagning och upp till respektive produktionsområde samt leverans av försäljningsdelar till kunder.
Du ansvarar även för underhåll av lagerstruktur likväl som att rätt lageruppgifter finns tillhanda i vårt affärssystem; Dynamics.

Rollen är en tillsvidaretjänst och placering är i Kalmar.


Din profil
Jobbet som lagerchef är för dig som har erfarenhet av lagerstyrning i produktions- och eftermarknadsmiljö. Kanske har du jobbat i en liknande roll med ansvar för företagets lagerhantering. Därutöver har du erfarenhet av orderhantering och truckkörning.

Det är meriterande om du har erfarenhet av förbättringsarbete i lagermiljö samt är van att arbeta i team och driva förändringsarbete i en arbetsgrupp.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du känner ett stort engagemang för ditt arbete och att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar. Det är också viktigt att du har ett organiserat arbetssätt och att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt. Slutligen känner du dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Du är lösningsorienterad och har lätt att prata med olika människor och lösa problem som uppkommer emellan olika avdelningar och personal.

Det är plus om du har Truckkort A och Truckkort B. Dessutom har du goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, god datorvana och B-körkort.

För såväl oss på Premier som Kalmar Motor AB är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.
Om anställningen

Placeringsort: Kalmar
Typ av anställning: tillsvidareanställning

Ansökan

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringskonsult Johan Eriksson via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0766776873.
Sista ansökningsdag är den 12 mars 2023 men Kalmar Motor AB kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person.

Om Premier

Om Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 8 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Elkonstruktör sökes till Kalmar Motor AB

Om företaget Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades 1969 och består ida... Visa mer
Om företaget
Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades 1969 och består idag av en relativt liten organisation på 40 anställda med hög grad av entreprenörskap och laganda. Kalmar Motor är en del av Vestergaard Companys globala organisation, med +300 anställda och bolag runt om i världen. Kalmar Motor utvecklar produkter under filosofin ”Creative Simplicity”, vilket resulterar i lägre driftskostnader, till nytta för både våra kunder och miljön.

Besök gärna Kalmar Motor AB:s konton på Facebook och Linkedin eller gå till https://kalmarmotor.com/ för att få reda på mer om dem och deras arbete.


Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som trivs i en högteknologisk internationell miljö, där du kommer att arbeta med och understödja avdelningen för el-konstruktion, utveckling samt mekanisk installation och tillverkning.

Du kommer också vara en länk och ett stöd för montering, mekanik och andra delar av företaget inom ditt huvudområde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att självständigt utveckla och uppdatera programvara, elsystem, kretskortslösningar och kablage på uppdrag av Teknisk chef.

Arbetet kan t ex innebära att ta fram förslag för nyutveckling och uppdatering av programvara, förenkling av elsystem och kretskortslösningar, skapa underlag för färdiga elsystem, prototyper av kabelslingor och kretskort för extern tillverkning och sedan upphandla dessa. Du kommer att genomföra och sammanställa tester för kvalitet av produkterna samt utveckla system för dokumentation och felsökning av el- och CAN-bussystem. I din roll kommer du även att ha en tät kontakt med produktionen och arbeta med ständiga förbättringar tillsammans med övrig personal.

Då Kalmar Motors kunder finns över hela världen innebär tjänsten resor till olika världsdelar, kundbesök och serviceresor kan förekomma några gånger per år. Vi erbjuder dig en heltidstjänst och du rapporterar till CTO.


Din profil

Vi söker dig som har utbildning eller dokumenterad kunskap och erfarenhet inom teknik och fordonsel med fokus på kretskort och ritningsläsning av el scheman.

Du har ett stort tekniskt kunnande och intresse samt är van vid att driva ditt arbete mot uppsatta mål.

För att lyckas i rollen behöver du vara bra på att samarbeta och analysera din omgivning inom ditt expertområde då du kommer att arbeta med flera system som ska vävas samman i slutprodukten.

Som praktisk fordonselektriker har du fallenhet för att hitta kärnan i komplexa problem och frågor samt skicklig på att kommunicera i tal och skrift. Du är van vid att arbeta strategiskt samt är nyfiken och intresserad av att söka ny kunskap och utveckla koncept till färdiga lösningar.

För att trivas i rollen besitter du också en kreativ förmåga och öppenhet gentemot nya idéer och erfarenheter. Du har en god förmåga att planera ditt arbete i förväg och arbeta på ett systematiskt och organiserat sätt.
Du är duktig på att följa riktlinjer och procedurer samt fokuserar på att leverera service och produkter av hög kvalitet för att skapa bästa kundtillfredsställelsen i enlighet med företagets normer. Du har också förmågan att anpassa dig inför förändringar och kunna hantera och arbeta under press när arbetet kräver det.

Du har:
- Erfarenhet av CAD eller liknande IT-verktyg
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tyska eller andra språk är meriterande)

B-Körkort och tillgång till egen bil krävs för rollen likväl som god datorvana, och då främst i MS-Office.


Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Johan Eriksson på [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan redan idag eller senast 2023-02-12.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 8 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse.
Bra folk helt enkelt. Visa mindre

Elkonstruktör sökes till Kalmar Motor AB

Om företaget Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades 1969 och består ida... Visa mer
Om företaget
Kalmar Motor är specialiserade på att utveckla och tillverka dragtraktorer till flygplan för den globala flygindustrin. Produktsortimentet omfattar både konventionella dragstångs- och dragstångslösa (TBL) traktorer, med kapacitet att hantera såväl regionala flygplan som upp till wide bodies. Kalmar Motor anses vara marknadsledande inom el- och hybridteknik och driver branschen för en mer hållbar framtid. Företaget grundades 1969 och består idag av en relativt liten organisation på 40 anställda med hög grad av entreprenörskap och laganda. Kalmar Motor är en del av Vestergaard Companys globala organisation, med +300 anställda och bolag runt om i världen. Kalmar Motor utvecklar produkter under filosofin ”Creative Simplicity”, vilket resulterar i lägre driftskostnader, till nytta för både våra kunder och miljön.

Besök gärna Kalmar Motor AB:s konton på Facebook och Linkedin eller gå till https://kalmarmotor.com/ för att få reda på mer om dem och deras arbete.


Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som trivs i en högteknologisk internationell miljö, där du kommer att arbeta med och understödja avdelningen för el-konstruktion, utveckling samt mekanisk installation och tillverkning.

Du kommer också vara en länk och ett stöd för montering, mekanik och andra delar av företaget inom ditt huvudområde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att självständigt utveckla och uppdatera programvara, elsystem, kretskortslösningar och kablage på uppdrag av Teknisk chef.

Arbetet kan t ex innebära att ta fram förslag för nyutveckling och uppdatering av programvara, förenkling av elsystem och kretskortslösningar, skapa underlag för färdiga elsystem, prototyper av kabelslingor och kretskort för extern tillverkning och sedan upphandla dessa. Du kommer att genomföra och sammanställa tester för kvalitet av produkterna samt utveckla system för dokumentation och felsökning av el- och CAN-bussystem. I din roll kommer du även att ha en tät kontakt med produktionen och arbeta med ständiga förbättringar tillsammans med övrig personal.

Då Kalmar Motors kunder finns över hela världen innebär tjänsten resor till olika världsdelar, kundbesök och serviceresor kan förekomma några gånger per år. Vi erbjuder dig en heltidstjänst och du rapporterar till CTO.


Din profil

Vi söker dig som har utbildning eller dokumenterad kunskap och erfarenhet inom teknik och fordonsel med fokus på kretskort och ritningsläsning av el scheman.

Du har ett stort tekniskt kunnande och intresse samt är van vid att driva ditt arbete mot uppsatta mål.

För att lyckas i rollen behöver du vara bra på att samarbeta och analysera din omgivning inom ditt expertområde då du kommer att arbeta med flera system som ska vävas samman i slutprodukten.

Som praktisk fordonselektriker har du fallenhet för att hitta kärnan i komplexa problem och frågor samt skicklig på att kommunicera i tal och skrift. Du är van vid att arbeta strategiskt samt är nyfiken och intresserad av att söka ny kunskap och utveckla koncept till färdiga lösningar.

För att trivas i rollen besitter du också en kreativ förmåga och öppenhet gentemot nya idéer och erfarenheter. Du har en god förmåga att planera ditt arbete i förväg och arbeta på ett systematiskt och organiserat sätt.
Du är duktig på att följa riktlinjer och procedurer samt fokuserar på att leverera service och produkter av hög kvalitet för att skapa bästa kundtillfredsställelsen i enlighet med företagets normer. Du har också förmågan att anpassa dig inför förändringar och kunna hantera och arbeta under press när arbetet kräver det.

Du har:
- Erfarenhet av CAD eller liknande IT-verktyg
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tyska eller andra språk är meriterande)

B-Körkort och tillgång till egen bil krävs för rollen likväl som god datorvana, och då främst i MS-Office.


Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Johan Eriksson på [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan redan idag eller senast 2023-02-12.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 8 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse.
Bra folk helt enkelt. Visa mindre

Däckskiftare till vår kund i Nybro

Om företaget Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Dina arbetsuppgifter Har du ett intres... Visa mer
Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Dina arbetsuppgifter
Har du ett intresse för bilar och vill arbeta som däckskiftare?
Då kan detta vara något för dig!

Till den kommande däcksäsongen, våren 2023, söker vi nu en däckskiftare med placering hos vår kund i Nybro.
Som däckskiftare jobbar du i verkstaden med bilarna som ska byta däck.

Arbetet utförs med noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet i ett högt tempo.

Detta uppdrag sträcker sig över ca 1 månad och arbetstiderna är förlagda vardagar, dagtid



Din profil
Vi söker dig som har gått fordonsprogrammet eller har erfarenhet av däckskifte.

För att trivas i denna roll har du en god fysik då arbetet är fysiskt krävande.

Du gillar även att jobba i team.

Tjänsten förutsätter goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
B-körkort är ett krav.

Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Anna Svensson på [email protected]
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 19 februari 2023.
Vi jobbar med löpande urval, så skickar gärna in din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.

För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Visa mindre

Claims Manager till Royal Design

Ansök    Okt 18    Premier Service Sverige AB    Teamledare
Om företaget Royal Design Group är Nordens ledande e-handelsaktör inom design, möbler och heminredning – med ambitionen att erbjuda världens bästa varumärken för hela hemmet till rätt pris och vara det självklara valet för konsumenten. Alltsedan starten 1999, då bolaget var inriktat på e-handel av svenska premiumvarumärken mot den amerikanska marknaden, har bolaget växt kraftigt under lönsamhet. Idag finns bolaget representerat online på över 13 olika geog... Visa mer
Om företaget
Royal Design Group är Nordens ledande e-handelsaktör inom design, möbler och heminredning – med ambitionen att erbjuda världens bästa varumärken för hela hemmet till rätt pris och vara det självklara valet för konsumenten. Alltsedan starten 1999, då bolaget var inriktat på e-handel av svenska premiumvarumärken mot den amerikanska marknaden, har bolaget växt kraftigt under lönsamhet. Idag finns bolaget representerat online på över 13 olika geografiska marknader samt genom två fysiska butiker i Sverige under varumärkena RoyalDesign.se och Rum21.

Om Story House Egmont

Story House Egmont är ett av Nordens ledande och mest traditionsrika medieföretag. Vi är passionerade historieberättare och står bakom några av landets populäraste varumärken. Inom våra tre huvudområden – Media, E-commerce och Agencies – utvecklar vi engagerande innehåll, högkvalitativa produkter, innovativa tjänster och personliga mötesplatser. Vår ägare är den nordiska mediekoncernen Egmont tillsammans med Nordisk Film, TV 2 i Norge och det danska bokförlaget Lindhardt og Ringhof. Egmont är en stiftelse som varje år delar ut en stor del av sitt överskott för att stötta utsatta barn och ungdomar.


Drivs du av att åstadkomma kundupplevelse i världsklass? Är du metodisk och kvalitetsmedveten med en lockelse till ledarskap?

Att leverera en kundupplevelse och en kundresa på en helt ny nivå är en av hörnstenarna i Royal Design Groups strategi framåt. Kundservice har en central roll och vi fokuserar därför på att förtydliga de olika funktionerna inom retur och reklamationssegmentet som är ett av våra högst prioriterade områden. Därför söker vi nu en prestigelös chef till Royal Designs reklamationsavdelning.



Dina arbetsuppgifter
Ditt huvudansvar kommer ligga i att driva affärsområdet för reklamationer. Det är en komplex affär i en del av ett supply chain-flöde där många aktörer är involverade. Du kommer i rollen hantera och lägga ett pussel som involverar allt från leverantörer och speditörer till slutkunder och interna avdelningar. Ditt ansvarsområde är brett men fokus kommer vara att skapa och upprätthålla hållbara processer som är gynnsamt för alla parter i hela kedjan. Att effektivisera processer och arbeta kostnadsmedvetet är en viktig del av rollen. Vidare kommer du även leda ett erfaret reklamationsteam.

Inom ditt ansvar ligger:

• Personalansvar
• Egna teamets leverans mot mål
• Övergripande ansvar för reklamationshanteringen och reklamationsutfallet från början till slut
• Kravställande mot andra avdelningar i det tvärfunktionella arbetet med reklamationer utifrån såväl kundupplevelse som affär
• Sätta upp processer, optimera arbetssätt och säkerställa analys och uppföljning internt men även gentemot leverantörer och speditörer
• Drivande i arbetet med att vidareutveckla processer och systemlösningar som är kritiska i reklamation och returhanteringen såväl inom det egna teamet som inom företaget som helhet.

Du kommer i denna roll vara en given spindel i nätet gällande arbetet med att säkerställa förflyttning av nyckeltal inom såväl kundnöjdhet som lönsamhet. I rollen kommer du rapportera till Head of Customer Experience.


Din profil
Vi tror att du har minst 3 år av personal- samt resultatansvar för en verksamhet. Därtill har du dokumenterad erfarenhet av processtyrt arbete och att driva olika typer av förändringsprojekt, gärna kopplat till supply chain. Det är positivt om du tidigare har jobbat med förändringsledning.

Det är meriterande med högskola/universitetsutbildning inom för rollen relevanta områden likväl som du gärna får ha erfarenhet av reklamationshantering, kunddialoger och/eller samarbete med leverantörer, gärna inom E-handel. Har du erfarenhet av logistikflöden är det också positivt.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som är driven och arbetar passionerat inom ditt område. Du har ett noggrant öga för detaljer och är en naturlig ledare och relationsbyggare som ibland vågar tänka utanför de givna ramarna. Detta görs i ett högt tempo på ett lösningsorienterat och inspirerande sätt.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie Salebäck, telefon 072-0908980 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast xx oktober 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Funderar du på att flytta till Kalmar län?
Då kan det vara bra för dig att känna till att det finns extra stöd och vägledning läs mer på: https://flyttahit.nu/ Här kan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Maskinbyggare till ett högteknologisk internationellt företag i Kalmar

Om företaget Kalmar Motor har designat och tillverkat dragtraktorer för flygplan i över 45 år och är ett av de äldsta företagen i branschen. Däremot nöjer vi oss inte med det. Först och främst arbetar vi på Kalmar Motor ständigt med att förbättra vårt utbud av dragtraktorer och på så sätt bidrar vi till teknikens utveckling på många sätt som ingen annan tillverkare på marknaden. Dina arbetsuppgifter Kalmar Motor AB söker dig som trivs i en högteknologi... Visa mer
Om företaget
Kalmar Motor har designat och tillverkat dragtraktorer för flygplan i över 45 år och är ett av de äldsta företagen i branschen. Däremot nöjer vi oss inte med det.

Först och främst arbetar vi på Kalmar Motor ständigt med att förbättra vårt utbud av dragtraktorer och på så sätt bidrar vi till teknikens utveckling på många sätt som ingen annan tillverkare på marknaden.



Dina arbetsuppgifter
Kalmar Motor AB söker dig som trivs i en högteknologisk internationell miljö med tekniskt fokus där du arbetar i kundprojekt med ansvar att bygga en maskin efter ritning i samarbete med våra konstruktörer.

Då Kalmar Motors kunder finns över hela världen finns det möjlighet att få uppleva installation, service och reparationsresor till olika världsdelar.

Vi söker genuint teknikintresserade maskinbyggare för arbete med avancerad montering och installation av maskiner.

Maskinerna är byggda utifrån kundunika behov och innehåller avancerad elektronik, data och elmekanik.

Produktionen är flexibel och sker till stor del under individuellt ansvar. Du samarbetar framför allt med andra montörer, konstruktörer och teamledare.

Vi erbjuder dig en heltidstjänst där arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 07:00-15:30 på Kalmar Motor i Kalmar.

Du blir anställd av oss på Premier med goda möjligheter till att anställningen går över till vår kund efter 6 månader.


Din profil
Vi söker dig som har någon form av teknisk utbildning och/eller erfarenhet av mekanisk montering, gärna av avancerade maskiner.

Du har ett stort tekniskt intresse samt ett praktiskt handlag och tilltalas av att jobba i teknikens framkant.
Då rollen innebär samarbete både internt och externt är det viktigt att du är social och uppskattar att ha kontakt med andra människor.

Du är en god problemlösare och har en förmåga att ta ett omfattande arbete från start till mål. Du kännetecknas även av gott ordningssinne, kvalitetsmedvetenhet och ett stort eget driv.

Har du erfarenhet av ritningsläsning eller fordons el är det meriterande.

Dina kunskaper i svenska och engelska är goda, i både tal och skrift.

B-körkort är ett krav.

Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Anna Svensson på [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 5 november. Vi jobbar med löpande urval, så skickar gärna in din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!



Om oss
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.

För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Visa mindre

Däckskiftare till vår kund i Nybro

Om företaget Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Dina arbetsuppgifter Har du ett intres... Visa mer
Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Dina arbetsuppgifter
Har du ett intresse för bilar och vill arbeta som däckskiftare?
Då kan detta vara något för dig!

Till den kommande däcksäsongen, hösten 2022, söker vi nu en däckskiftare med placering hos vår kund i Nybro.
Som däckskiftare jobbar du i verkstaden med bilarna som ska byta däck.

Arbetet utförs med noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet i ett högt tempo.

Detta uppdrag sträcker sig över ca 1,5 månad och arbetstiderna är förlagda på vardagar.


Din profil
Vi söker dig som har gått fordonsprogrammet eller har erfarenhet av däckskifte.

För att trivas i denna roll har du en god fysik då arbetet är fysiskt krävande.

Du gillar även att jobba i team.

Tjänsten förutsätter goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
B-körkort är ett krav.

Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Anna Svensson på [email protected]
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 20 oktober. Vi jobbar med löpande urval, så skickar gärna in din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.

För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Visa mindre

Claims Manager till Royal Design i Nybro

Om företaget Royal Design Group är Nordens ledande e-handelsaktör inom design, möbler och heminredning – med ambitionen att erbjuda världens bästa varumärken för hela hemmet till rätt pris och vara det självklara valet för konsumenten. Alltsedan starten 1999, då bolaget var inriktat på e-handel av svenska premiumvarumärken mot den amerikanska marknaden, har bolaget växt kraftigt under lönsamhet. Idag finns bolaget representerat online på över 13 olika geo... Visa mer
Om företaget
Royal Design Group är Nordens ledande e-handelsaktör inom design, möbler och heminredning – med ambitionen att erbjuda världens bästa varumärken för hela hemmet till rätt pris och vara det självklara valet för konsumenten. Alltsedan starten 1999, då bolaget var inriktat på e-handel av svenska premiumvarumärken mot den amerikanska marknaden, har bolaget växt kraftigt under lönsamhet.
Idag finns bolaget representerat online på över 13 olika geografiska marknader samt genom två fysiska butiker i Sverige under varumärkena RoyalDesign.se och Rum21.

Om Story House Egmont

Story House Egmont är ett av Nordens ledande och mest traditionsrika medieföretag. Vi är passionerade historieberättare och står bakom några av landets populäraste varumärken. Inom våra tre huvudområden – Media, E-commerce och Agencies – utvecklar vi engagerande innehåll, högkvalitativa produkter, innovativa tjänster och personliga mötesplatser.
Vår ägare är den nordiska mediekoncernen Egmont tillsammans med Nordisk Film, TV 2 i Norge och det danska bokförlaget Lindhardt og Ringhof.
Egmont är en stiftelse som varje år delar ut en stor del av sitt överskott för att stötta utsatta barn och ungdomar.


Dina arbetsuppgifter
Drivs du av att åstadkomma kundupplevelse i världsklass? Är du en metodisk och kvalitetsmedveten ledare?

Att leverera en kundupplevelse och en kundresa på en helt ny nivå är en av hörnstenarna i Royal Design Groups strategi framåt. Kundservice har en central roll och vi fokuserar därför på att förtydliga de olika funktionerna inom retur och reklamationssegmentet som är ett av våra högst prioriterade områden. Därför söker vi nu en prestigelös chef till Royal Designs reklamationsavdelning.

Ditt huvudansvar kommer ligga i att driva affärsområdet för reklamationer. Det är en komplex affär där många aktörer är involverade. Du kommer i rollen hantera och lägga ett pussel som involverar allt från leverantörer och speditörer till slutkunder och interna avdelningar. Ditt ansvarsområde är brett men fokus kommer vara att skapa och upprätthålla hållbara processer som är gynnsamt för alla parter i hela kedjan. Att effektivisera processer och arbeta kostnadsmedvetet är en viktig del av rollen. Vidare kommer du även leda ett erfaret reklamationsteam.

Inom ditt ansvar ligger:

• Personalansvar
• Egna teamets leverans mot mål
• Övergripande ansvar för reklamationshanteringen och reklamationsutfallet från början till slut
• Kravställande mot andra avdelningar i det tvärfunktionella arbetet med reklamationer utifrån såväl kundupplevelse som affär
• Sätta upp processer, optimera arbetssätt och säkerställa analys och uppföljning internt men även gentemot leverantörer och speditörer
• Drivande i arbetet med att vidareutveckla processer och systemlösningar som är kritiska i reklamation och returhanteringen såväl inom det egna teamet som inom företaget som helhet.

Du kommer i denna roll vara en given spindel i nätet gällande arbetet med att säkerställa förflyttning av nyckeltal inom såväl kundnöjdhet som lönsamhet. I rollen kommer du rapportera till Head of Customer Experience.




Din profil
Vi tror att du har minst 3 år av personal- samt resultatansvar för en verksamhet. Därtill har du dokumenterad erfarenhet av processtyrt arbete och att driva olika typer av förändringsprojekt. Det är positivt om du tidigare har jobbat med förändringsledning.

Det är meriterande med högskola/universitetsutbildning inom för rollen relevanta områden likväl som du gärna får ha erfarenhet av reklamationshantering, kunddialoger och/eller samarbete med leverantörer, gärna inom E-handel.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som är driven och arbetar passionerat inom ditt område. Du har ett noggrant öga för detaljer och är en naturlig ledare och relationsbyggare. Detta görs i ett högt tempo på ett lösningsorienterat och inspirerande sätt.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie Salebäck, telefon 072–090 89 80 eller e-post [email protected]
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 9 september 2022. Vi jobbar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Formsnickare till vår kund i Nybro

Om företaget Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ... Visa mer
Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993.

Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.

Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.



Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu för kunds räkning en duktig formsnickare. Du kommer arbeta med framtagning av formar och formmaterial till produktionen.

Tjänsten som formsnickare innebär också att du kommer att få arbeta med armering, gjutning, avformning och slipning av färdiga betongelement.

Vår kund finns i Nybro och vi erbjuder en tjänst på heltid, dagtid, med tillträde omgående.


Din profil
Vi söker efter dig som vill arbeta fysiskt och har goda förutsättningar för det.

Den här tjänsten passar dig som är allmänt händig och är intresserad av att lära dig nya arbetsuppgifter.
Självklart är du noggrann och förstår vikten av ett gott samarbete mellan kollegor.

Har du erfarenhet som snickare och ritningsläsning är det ett plus.

Det är mycket meriterande om du har travers- och/eller truckkort.

Är du vår nästa medarbetare?
Vänta inte med att söka denna tjänst.




Om oss
Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.
För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.


Låter det intressant?

Har du frågor, tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson, telefon
072-580 04 99 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se,
senast 2 juni 2022.

Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vi söker en ekonomiadministratör till vår kund i Nybro

Om företaget Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Prem... Visa mer
Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993.

Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.

Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder
och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Dina arbetsuppgifter
Har du en känsla för noggrannhet och ansvarstagande och tycker att siffror och ekonomi är roligt?
Läs då vidare, för det här kan vara något för dig.

Till vår kund söker vi nu en utbildad ekonom som vill bli en del av deras engagerade team.

I rollen som ekonomiadministratör arbetar du med löpande ekonomiuppgifter, som till exempel bokföring, avstämningar, utbetalningar, inbetalningar, inläsning och bokföringsfiler.

Du kommer även arbeta med kravrutiner och övriga förekommande ekonomiarbeten.

Du är även ett stöd i arbetet med kund- och leverantörsreskontra på ekonomienheten.
En viktig uppgift för dig blir att delta i arbetet med att stödja, utveckla och dokumentera rutiner för ekonomiprocesser.

Vi erbjuder dig en heltidstjänst måndag- fredag
Arbetsplatsen finns i Nybro



Din profil
För att behärska denna roll krävs det att du är van av att arbeta självständigt och är stabil och trygg i dig själv.

Arbetsuppgifterna genomför du metodiskt, strukturerat och med stor noggrannhet och flexibilitet.

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning och har några års erfarenhet av arbete som ekonomiadministratör eller liknande.

Har du en vidareutbildning inom ekonomi/redovisning är det meriterande

En förutsättning för att lyckas i denna roll är att du har en god datorvana och har arbetat i ekonomisystem samt har goda kunskaper i Officepaketet och då i synnerhet Excel.

Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i webbaserade system är det ett plus.
Kunskap i Agresso/UBW är meriterande.



Om oss
Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.
För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till
exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i
arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Låter det intressant?

Har du frågor, tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson, telefon 072-580 04 99 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast 22 maj.

Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Erfaren Maskinoperatör med intresse för offline programmering

Företagsinformation Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Tjänstebeskrivning Är du en p... Visa mer
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993.
Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Tjänstebeskrivning
Är du en person med högt kvalitetstänk och strävar efter att leverera kvalitet i alla led?
Vill du utveckla dina kunskaper inom programmering av CNC-program?
Då kan denna tjänst vara något för dig!

Vi söker för kunds räkning en erfaren maskinoperatör som kan bearbetning väl i grunden.

I rollen förbereder och ansvarar du för inkörningen av nya detaljer samt ansvarar för aktuell produktionsteknik för vår bearbetning och montering.

Produktionen av våra detaljer sker med laser, bockning och skärande bearbetning.
Serierna är ofta korta, från få styckes tillverkning till ett hundratal.

Du kommer också att få utvecklas i din roll som maskinoperatör till att även arbeta med offline programmering.

Viss truckkörning kan förekomma.

Vi erbjuder dig en heltidstjänst där arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 07:00-16:00
Företaget finns i Nybro

Du blir anställd av oss på Premier med goda möjligheter till att anställningen går över till vår kund efter 3 månader.


Kvalifikationer
För denna tjänst är det viktigt att vara teknisk lagd och duktig på att samarbeta med andra människor.

Goda kunskaper inom ritningsläsning, mätteknik krävs

Har du tidigare erfarenhet av 5 axlig svarv/fräs av märket DMG Mori Seiki är det meriterande.

Vi ser att en flexibel, självgående teamspelare passar bäst hos oss.
Hos dig finns ett genuint tekniskt intresse och du är en strukturerad, analytisk och en lyhörd person som kan inspirera människor i din omgivning.

Du har förmåga att snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna och du kan lätt växla mellan olika uppgifter.
Som person är du kommunikativ och har ett driv att vilja förbättra och utmana befintliga arbetssätt och processer.

Din IT-mognad är hög och dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både i tal och skrift.

Låter det intressant?

Har du frågor, tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson, telefon 072-580 04 99
eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast 28 april 2022. Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.

För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.
Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.
Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.








Krav
B körkort Visa mindre

Produktionstekniker inriktning offline-programmering till CTT-Bribo i Nybro

Företagsinformation Vi är ett teknikbolag verksamt inom flygbranschen som utvecklar och tillverkar avfuktnings- och befuktningssystem till civila flygplan. Bland våra kunder finns Boeing, Airbus och flygbolag. I koncernen är vi strax under 90 anställda medarbetare varav ca 20 st i Nybro. CTT är noterat på Mid Cap listan Nasdaq OMX Stockholm AB. Läs gärna mer om oss: www.bribo.se och www.ctt.se Tjänstebeskrivning CTT har en unik position inom flygbrans... Visa mer
Företagsinformation
Vi är ett teknikbolag verksamt inom flygbranschen som utvecklar och tillverkar avfuktnings- och befuktningssystem till civila flygplan. Bland våra kunder finns Boeing, Airbus och flygbolag. I koncernen är vi strax under 90 anställda medarbetare varav ca 20 st i Nybro. CTT är noterat på Mid Cap listan Nasdaq OMX Stockholm AB.

Läs gärna mer om oss: www.bribo.se och www.ctt.se


Tjänstebeskrivning
CTT har en unik position inom flygbranschen och kombinerar stabila OEM-affärer med spännande verksamhet inom nya utvecklingsprojekt. Vi söker nu en erfaren Produktionstekniker inriktning offline-programmering.

Som Produktionstekniker hos oss ansvarar du för all programmering av en 5 axlig svarv/fräs av märket DMG Mori Seiki, och som görs offline i programmet Esprit. Du förbereder och ansvarar för inkörningen av nya detaljer samt ansvarar för aktuell produktionsteknik för vår bearbetning och montering. Produktionen av våra aluminiumdetaljer sker med laser, svarv och fräs. Serierna är ofta korta, från fåstyckstillverkning till ett hundratal.

Rollen är både flexibel och varierande, du växlar mellan teoretiska uppgifter och praktiska moment. Du kommer också att ansvara för vissa av våra projekt, där du följer upp och driver projekten framåt. För att lyckas i denna roll har du ett kommunikativt förhållningssätt, här kommer du att ha många olika kontaktytor, både interna och externa.

Du har ett nära samarbete med våra konstruktörer, utför ändringar och diskuterar tekniska frågor och problemställningar som kan uppkomma. De konstruktionsändringar som blir aktuella gör du i CAD-programmet Space Claim.

Som Produktionstekniker har du löpande förbättringsarbete som kan delas in i reaktiv problemlösning och proaktiva fokuserade förbättringar av metoder och processer.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom produktionsteknik, med fördel mot området inom mekanik samt är/har varit i en produktionsnära roll. Vi ser också att du har goda kunskaper inom ritningsläsning, mätteknik och erfarenhet av offline-programmering.

Vi ser att en flexibel, självgående teamspelare passar bäst. Hos dig finns ett genuint tekniskt intresse och du är en strukturerad, analytisk och lyhörd person som kan inspirera människor i din omgivning. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna och du kan lätt växla mellan olika uppgifter. Som person är du kommunikativ och har ett driv att vilja förbättra och utmana befintliga arbetssätt och processer.

Din IT-mognad är hög och dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både i tal och skrift.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Terése S Carlstedt, telefon 0734–666 884 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 16 maj 2021. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Vi söker CNC-operatörer

Företagsinformation Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Läs mer om ... Visa mer
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Läs mer om oss: www.premier.se


Tjänstebeskrivning
Premier Kalmar har flertalet kunder i Kalmarsundsregionen som just nu söker CNC-kompetens, vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av yrket men också dig som befinner dig i början av din CNC-karriär.

Som CNC-operatör kommer du att arbeta med sedvanliga uppgifter såsom att utifrån aktuell teknisk beskrivning/ritning programmera och rigga maskiner, du ställer även om maskiner och säkerställer kvalitén samt kontrollmäter de producerade detaljerna. I denna roll har du ett totalansvar det vill säga, ansvar från utskriven tillverkningsorder till färdig och avsynad detalj.

Du kan också komma att få arbeta med bearbetning i konventionella maskiner och samarbetar därigenom också med övriga kollegor på arbetsplatsen.

Vissa av våra kunder jobbar dagtid medan andra jobbar 2-skift.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning med industri/teknik och du har någon form av erfarenhet inom CNC-bearbetning. Som person har du ett intresse av den senaste tekniken inom material och skärande bearbetning.

För att lyckas i rollen ser vi att du är en flexibel person som snabbt sätter dig in i arbetsuppgifterna och har inga svårigheter med att växla mellan dem. Stöter du på nya arbetsuppgifter vill du med din nyfikenhet och motivation lära dig mer om dessa. Du arbetar lika bra självständigt som i grupp.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

B-körkort är ett krav för tjänsten.


Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.


Låter det intressant?
Har du frågor så tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson på mejl [email protected] eller på tel. 072-580 04 99.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast onsdagen den 22 september 2021. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din an-sökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej heller emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Produktionstekniker inriktning offline-programmering till CTT-Bribo i Nybro

Företagsinformation Vi är ett teknikbolag verksamt inom flygbranschen som utvecklar och tillverkar avfuktnings- och befuktningssystem till civila flygplan. Bland våra kunder finns Boeing, Airbus och flygbolag. I koncernen är vi strax under 90 anställda medarbetare varav ca 20 st i Nybro. CTT är noterat på Mid Cap listan Nasdaq OMX Stockholm AB. Läs gärna mer om oss: www.bribo.se och www.ctt.se Tjänstebeskrivning CTT har en unik position inom flygbrans... Visa mer
Företagsinformation
Vi är ett teknikbolag verksamt inom flygbranschen som utvecklar och tillverkar avfuktnings- och befuktningssystem till civila flygplan. Bland våra kunder finns Boeing, Airbus och flygbolag. I koncernen är vi strax under 90 anställda medarbetare varav ca 20 st i Nybro. CTT är noterat på Mid Cap listan Nasdaq OMX Stockholm AB.

Läs gärna mer om oss: www.bribo.se och www.ctt.se


Tjänstebeskrivning
CTT har en unik position inom flygbranschen och kombinerar stabila OEM-affärer med spännande verksamhet inom nya utvecklingsprojekt. Vi söker nu en erfaren Produktionstekniker inriktning offline-programmering.

Som Produktionstekniker hos oss ansvarar du för all programmering av en 5 axlig svarv/fräs av märket DMG Mori Seiki, och som görs offline i programmet Esprit. Du förbereder och ansvarar för inkörningen av nya detaljer samt ansvarar för aktuell produktionsteknik för vår bearbetning och montering. Produktionen av våra aluminiumdetaljer sker med laser, svarv och fräs. Serierna är ofta korta, från fåstyckstillverkning till ett hundratal.

Rollen är både flexibel och varierande, du växlar mellan teoretiska uppgifter och praktiska moment. Du kommer också att ansvara för vissa av våra projekt, där du följer upp och driver projekten framåt. För att lyckas i denna roll har du ett kommunikativt förhållningssätt, här kommer du att ha många olika kontaktytor, både interna och externa.

Du har ett nära samarbete med våra konstruktörer, utför ändringar och diskuterar tekniska frågor och problemställningar som kan uppkomma. De konstruktionsändringar som blir aktuella gör du i CAD-programmet Space Claim.

Som Produktionstekniker har du löpande förbättringsarbete som kan delas in i reaktiv problemlösning och proaktiva fokuserade förbättringar av metoder och processer.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom produktionsteknik, med fördel mot området inom mekanik samt är/har varit i en produktionsnära roll. Vi ser också att du har goda kunskaper inom ritningsläsning, mätteknik och erfarenhet av offline-programmering.

Vi ser att en flexibel, självgående teamspelare passar bäst. Hos dig finns ett genuint tekniskt intresse och du är en strukturerad, analytisk och lyhörd person som kan inspirera människor i din omgivning. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna och du kan lätt växla mellan olika uppgifter. Som person är du kommunikativ och har ett driv att vilja förbättra och utmana befintliga arbetssätt och processer.

Din IT-mognad är hög och dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både i tal och skrift.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Terése S Carlstedt, telefon 0734–666 884 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 9 maj 2021. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre