Lediga jobb Maxkompetens Sverige AB i Nybro

Se alla lediga jobb från Maxkompetens Sverige AB i Nybro. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Nybro som finns inom det yrket.

Administratör med inriktning lön och ekonomi till Lessebo ÅC

Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där ... Visa mer
Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att utvecklas och växa i din roll.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Maxkompetens och du anställs direkt hos Lessebo ÅC.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos Lessebo ÅC kommer du att vara spindeln i nätet för företagets administrativa processer. Du kommer ha en bred och varierad roll där du arbetar nära olika funktioner inom företaget.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Löneadministration och hantering av lönerelaterade ärenden såsom lönekörning, reseräkningar och traktamenten.
Stödja i ekonomiska processer som exempelvis löpande bokföring, redovisning av in- och utbetalningar samt supportera i andra delar av ekonomiarbetet såsom bokslut och årsredovisning.
Stötta upp i rekryteringsprocesser, hantera anställningsavtal och planera onboarding av nyanställda.
Hantera utbildningsadministration och tillbudsrapportering.
Övriga förekommande administrativa uppgifter.

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete inom områdena lön, ekonomi och HR. För att lyckas i rollen som administratör hos Lessebo ÅC är det viktigt att du är noggrann, driven och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett strukturerat tillvägagångssätt med förmågan att se till helheten samtidigt som du uppmärksamma detaljerna. Som person är du nyfiken, ansvarsfull och trivs med att arbeta i en självständig roll där du tar egna initiativ. Vidare trivs du i att arbeta i en mindre arbetsgrupp där ni tillsammans når framgångsrika mål och har roligt på vägen.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:
Eftergymnasial utbildning inom lön eller ekonomi, alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.?
Goda kunskaper i Office 365, främst inom Word och Excel.

Erfarenheter som vi ser som meriterande för tjänsten är:
Kunskaper inom arbetsrätt.
Erfarenhet från att arbeta i lönesystemet Kontek.
Tidigare erfarenhet från transportbranschen och dess kollektivavtal.

Övrig information
Placeringsort: Lessebo
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Lessebo ÅC har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 0730-56 55 54.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Vi är ett brett företag indelade i flera olika verksamhetsgrenar för att kunna stå våra kunder till tjänst. I organisationen sysselsätter vi idag cirka 90 personer, har 60 egna fordon av olika slag som varje år kör motsvarande 100 varv runt jordklotet. Vi är starkt präglade av mottot nöjda kunder är ett villkor för vår existens.

Lessebo ÅC skall med hög kvalitet, service, kompetens och miljöhänsyn erbjuda och utveckla för kunden attraktiva lösningar avseende transporttjänster.

Alla som blir berörda av vår verksamhet skall vara fast övertygande om att varje tjänst skall vara en rekommendation för kommande affärer. Visa mindre

Administratör med inriktning lön och ekonomi till Lessebo ÅC

Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där ... Visa mer
Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att utvecklas och växa i din roll.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Maxkompetens och du anställs direkt hos Lessebo ÅC.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos Lessebo ÅC kommer du att vara spindeln i nätet för företagets administrativa processer. Du kommer ha en bred och varierad roll där du arbetar nära olika funktioner inom företaget.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Löneadministration och hantering av lönerelaterade ärenden såsom lönekörning, reseräkningar och traktamenten.
Stödja i ekonomiska processer som exempelvis löpande bokföring, redovisning av in- och utbetalningar samt supportera i andra delar av ekonomiarbetet såsom bokslut och årsredovisning.
Stötta upp i rekryteringsprocesser, hantera anställningsavtal och planera onboarding av nyanställda.
Hantera utbildningsadministration och tillbudsrapportering.
Övriga förekommande administrativa uppgifter.

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete inom områdena lön, ekonomi och HR. För att lyckas i rollen som administratör hos Lessebo ÅC är det viktigt att du är noggrann, driven och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett strukturerat tillvägagångssätt med förmågan att se till helheten samtidigt som du uppmärksamma detaljerna. Som person är du nyfiken, ansvarsfull och trivs med att arbeta i en självständig roll där du tar egna initiativ. Vidare trivs du i att arbeta i en mindre arbetsgrupp där ni tillsammans når framgångsrika mål och har roligt på vägen.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:
Eftergymnasial utbildning inom lön eller ekonomi, alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.?
Goda kunskaper i Office 365, främst inom Word och Excel.

Erfarenheter som vi ser som meriterande för tjänsten är:
Kunskaper inom arbetsrätt.
Erfarenhet från att arbeta i lönesystemet Kontek.
Tidigare erfarenhet från transportbranschen och dess kollektivavtal.

Övrig information
Placeringsort: Lessebo
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Lessebo ÅC har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 0730-56 55 54.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Vi är ett brett företag indelade i flera olika verksamhetsgrenar för att kunna stå våra kunder till tjänst. I organisationen sysselsätter vi idag cirka 90 personer, har 60 egna fordon av olika slag som varje år kör motsvarande 100 varv runt jordklotet. Vi är starkt präglade av mottot nöjda kunder är ett villkor för vår existens.

Lessebo ÅC skall med hög kvalitet, service, kompetens och miljöhänsyn erbjuda och utveckla för kunden attraktiva lösningar avseende transporttjänster.

Alla som blir berörda av vår verksamhet skall vara fast övertygande om att varje tjänst skall vara en rekommendation för kommande affärer. Visa mindre

Administratör med inriktning lön och ekonomi till Lessebo ÅC

Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där ... Visa mer
Är du en driven person som har erfarenhet av löpande lönehantering och ekonomiarbete? Nu har du chansen att vara en del av Lessebo ÅC:s fortsatta framgångssaga. Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Företaget expanderar och söker nu en engagerad och noggrann administratör med erfarenhet inom områdena lön, ekonomi och HR. Hos Lessebo ÅC får du inte bara ett jobb, du blir en del av en familjär arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att utvecklas och växa i din roll.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Maxkompetens och du anställs direkt hos Lessebo ÅC.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos Lessebo ÅC kommer du att vara spindeln i nätet för företagets administrativa processer. Du kommer ha en bred och varierad roll där du arbetar nära olika funktioner inom företaget.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Löneadministration och hantering av lönerelaterade ärenden såsom lönekörning, reseräkningar och traktamenten.
Stödja i ekonomiska processer som exempelvis löpande bokföring, redovisning av in- och utbetalningar samt supportera i andra delar av ekonomiarbetet såsom bokslut och årsredovisning.
Stötta upp i rekryteringsprocesser, hantera anställningsavtal och planera onboarding av nyanställda.
Hantera utbildningsadministration och tillbudsrapportering.
Övriga förekommande administrativa uppgifter.

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete inom områdena lön, ekonomi och HR. För att lyckas i rollen som administratör hos Lessebo ÅC är det viktigt att du är noggrann, driven och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett strukturerat tillvägagångssätt med förmågan att se till helheten samtidigt som du uppmärksamma detaljerna. Som person är du nyfiken, ansvarsfull och trivs med att arbeta i en självständig roll där du tar egna initiativ. Vidare trivs du i att arbeta i en mindre arbetsgrupp där ni tillsammans når framgångsrika mål och har roligt på vägen.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:
Eftergymnasial utbildning inom lön eller ekonomi, alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.?
Goda kunskaper i Office 365, främst inom Word och Excel.

Erfarenheter som vi ser som meriterande för tjänsten är:
Kunskaper inom arbetsrätt.
Erfarenhet från att arbeta i lönesystemet Kontek.
Tidigare erfarenhet från transportbranschen och dess kollektivavtal.

Övrig information
Placeringsort: Lessebo
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Lessebo ÅC har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 0730-56 55 54.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
Lessebo ÅC är ett anrikt transportsäljande företag med sitt säte i Lessebo sedan 1942. Vi är ett brett företag indelade i flera olika verksamhetsgrenar för att kunna stå våra kunder till tjänst. I organisationen sysselsätter vi idag cirka 90 personer, har 60 egna fordon av olika slag som varje år kör motsvarande 100 varv runt jordklotet. Vi är starkt präglade av mottot nöjda kunder är ett villkor för vår existens.

Lessebo ÅC skall med hög kvalitet, service, kompetens och miljöhänsyn erbjuda och utveckla för kunden attraktiva lösningar avseende transporttjänster.

Alla som blir berörda av vår verksamhet skall vara fast övertygande om att varje tjänst skall vara en rekommendation för kommande affärer. Visa mindre

Underhållstekniker till Orthex Group i Tingsryd

Orthex Group är Nordens ledande tillverkare av hushållsprodukter som gör livet enklare för kunden. Idag har Orthex Group kunder i över 40 länder på fyra kontinenter. Gruppen äger tre egna fabriker och lanserar en mängd funktionella produkter varje år. Till produktionen i Tingsryd söker vi på Maxkompetens en Underhållstekniker med erfarenhet inom el, automation och styrsystem. Dina arbetsuppgifter I rollen som Underhållstekniker kommer du arbeta i ett t... Visa mer
Orthex Group är Nordens ledande tillverkare av hushållsprodukter som gör livet enklare för kunden. Idag har Orthex Group kunder i över 40 länder på fyra kontinenter. Gruppen äger tre egna fabriker och lanserar en mängd funktionella produkter varje år.

Till produktionen i Tingsryd söker vi på Maxkompetens en Underhållstekniker med erfarenhet inom el, automation och styrsystem.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Underhållstekniker kommer du arbeta i ett team på 10 personer som tillsammans ansvarar för den tekniska driften i produktionen. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att arbeta med förebyggande underhåll och felsökning, förbättringar samt reparation av produktionsutrustning, men också installationsarbeten av ny utrustning.

Som Underhållstekniker kommer du även:
Ha kontakt med externa leverantörer.
Delta i Orthex 5S-arbete med syfte att vidhålla, bra ordning och kvalitet.
Aktivt delta i projekt-, och förbättringsarbeten

Helgberedskap var 6:e vecka kan bli aktuellt på sikt.

Orthex Group ser det väldigt positivt att du som söker ser en möjlighet att växa inom företaget och för rätt person finns det goda möjligheter att få utvecklas inom organisationen.

Din profil
Vi söker dig som har en teknisk gymnasieutbildning med inriktning styr- och reglerteknik, automation eller el. Vidare har du några års arbetslivserfarenhet inom underhållsarbete alternativt el- och styrsystem och känner dig trygg i att ta det ansvar som tjänsten innebär.

Som person är du engagerad och noggrann. Du har en god kommunikativ förmåga och förstår vikten av ett gott samarbete. Du har en god teknisk kunskap samt intresse och vill ständigt utvecklas. Vidare trivs du att arbeta både i grupp och enskilt.

För att vara aktuell har du som söker:

* Teknisk utbildning med inriktning El och automation.
* B-körkort och tillgång till bil.
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Tidigare erfarenhet från produktions- eller processindustri och underhållsarbete är meriterande.

Övrig information
Placeringsort: Tingsryd
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: måndag-fredag, dagtid.

Orthex Group har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 073-056 55 54.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
Orthex Group är Nordens ledande tillverkare av hushållsprodukter som gör livet enklare för kunden. Idag har Orthex Group kunder i över 40 länder på fyra kontinenter. Gruppen äger tre egna fabriker och lanserar en mängd funktionella produkter varje år. Orthex Group har tilldelats den prestigefyllda internationella utmärkelsen Red Dot Design Award för sin harmoniska nordiska produktdesign.

Gruppens varumärken inbegriper SmartStore (förvaringsboxar), GastroMax (köksprodukter) och Orthex (ett stort urval av produkter för hemmet och trädgården). För närvarande har Orthex Group cirka 300 medarbetare och en total omsättning på 65 miljoner euro.?Läs mer på www.orthexgroup.com Visa mindre

Systemspecialist till vår kund i Växjö!

Vi på Maxkompetens söker nu en Systemspecialist till vår kund i Växjö. Trivs du i en konsultativ roll och har ett tekniskt intresse? Då kan tjänsten som Systemspecialist vara något för dig, varmt välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter Som Systemspecialist kommer du att vara med och leverera tjänster på en bred skala till både befintliga kunder och nya kunder. Du kommer vara kundens specialist i Atlassians produkter och ansvara för bland annat ko... Visa mer
Vi på Maxkompetens söker nu en Systemspecialist till vår kund i Växjö. Trivs du i en konsultativ roll och har ett tekniskt intresse? Då kan tjänsten som Systemspecialist vara något för dig, varmt välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter
Som Systemspecialist kommer du att vara med och leverera tjänster på en bred skala till både befintliga kunder och nya kunder. Du kommer vara kundens specialist i Atlassians produkter och ansvara för bland annat konfiguration, uppgradering, prestandaförbättring, produktexpertis och process-/införandestöd. I rollen kommer du stötta kunden på plats hos dem men även utgå från kontoret i Växjö och remote.

Du kommer att arbeta i många olika team och att bygga en stark teamkänsla över de olika kontoren runt om i Sverige är en hög prioritet. Som Systemspecialist kommer du ingå i en platt organisation där varje team få ta stort ansvar i olika uppgifter inom bolaget och där du som enskild medarbetare får utmanas och vidareutvecklas.

Din profil
För att lyckas i rollen som Systemspecialist ser vi att du som söker trivs att arbeta i konsultrollen och förstår vikten av ett bra och kommunikativt samarbete med dina närmaste kollegor och kunder. Vidare trivs du i att arbeta i en platt organisation där alla, genom omtanke, ställer upp och stöttar varandra. Som person är du nyfiken och initiativtagande samt brinner för att sprida kunskaper och erfarenheter till din omgivning.

Vi ser att du som söker har en eftergymnasial utbildning inom IT och har ett stort intresse för ny teknik. För att vara aktuell för tjänsten som Systemspecialist har du tekniska kunskaper inom operativsystem (Linux/Windows) och Molnteknologier såsom AWS eller Azure. Du talar och skriver obehindrat i Svenska och Engelska.

Meriterande för tjänsten är om du har arbetslivserfarenhet som administratör i Jira eller Confluence.

Övrig information
*Placeringsort: Växjö
*Arbetstid: Vardagar, dagtid
*Omfattning: Tillsvidare
*Lön: Individuell lönesättning
*Start: Enligt överenskommelse
Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter det som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Lisa Andersson på 073- 436 81 02.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Visa mindre